.Cari Di Sini

ENTRY SAMPAH - saat hati hancur pecah berkecai buat kedua kalinya T______T

I TRY TO FIX IT.....I GUESS I DIDNT TRY HARD ENOUGH.


okey, abaikan aku yang memang tengah berserabut ni.


aku rasa mungkin blog ni aku akan tinggalkan untuk sementara waktu.


biarkan aku mencari ketenangan diri. aku rasa serabut sangat sangat sekarang.


banyak masalah. nak mengadu kat sapa? aku pun tak taw.


hati aku hancoQ lagi. hancoQ oooiiiii...







ADA PUN MACAM TAKDAK JA T____T

takdak sapa nak dengaq luahan perasan perasaan aku ni. luluh hati aku. ya, aku yakin tiada yang akan merindu ku. 

"JIKA BOLEH MEMILIH, AKU LEBIH MEMILIH UNTUK TIDAK MENGENAL KAMU. DARIPADA HARUS MELUPAKAN KAMU"

SELAMAT TINGGAL BLOG KU SAYANG T__________________T





HADIAHKAN SE-KLIK UNTUK YAYA :)

NAK HADIAH? KLIK JER SINI

LIKE MEANS LOVE. SEND MEANS CARE. DONATE, THANKS! :)
Comments
9 Comments

9 titisan embun di sini:

SiS NaD said... [KLIK UNTUK BALAS]

DeaR... SiS TaTau aPeR YaNG BLaKu TaPi i BeT iT iS aBouT LuRVe... MeH BaCeR MY eNTRy TuK TeNaGKaN FiKiRaN Tu...


http://nadiah-muhammad.blogspot.com/2011/01/ohkenapa-ianya-terjadi.html

http://nadiah-muhammad.blogspot.com/2011/01/oh-jodoh-dimanakah-dikau.html

fRaMe+LenSeS said... [KLIK UNTUK BALAS]

cita la.. kan ada y nak mendengar..

nur said... [KLIK UNTUK BALAS]

dear comel..
be strong..
u r not alone..
kawan ramai ni..setiap berlaku pasti ada hikmah.. tenangka diri dulu.. bila dah oke sambung blogging balik ye dear..

fRaMe+LenSeS said... [KLIK UNTUK BALAS]

andai kata perlu teman berbicara, nak becerita, add la nadh kat FB. i will try. tu ja.. tamo sedih2. apa jadi, terselit hakikat dan terselit hikmat. masa akan menentukan apa dia, berserah segala pada DIA. DIA MAHA MENGERTI.. ;)

feyza said... [KLIK UNTUK BALAS]

ha..??

Kira Sakura said... [KLIK UNTUK BALAS]

laaaa kenapa nie? anything i can help u dear?

mizah salleh said... [KLIK UNTUK BALAS]

apakes dear???

noa said... [KLIK UNTUK BALAS]

aku rindu pada muuuuuuuuu


ENTRY HOT : Betul ke Tak Betul??

Raden said... [KLIK UNTUK BALAS]

adeh..adela 5 minit mncari button komen nie. hahaha..makin lama makin rabun. da tua!
hehe..npe nk tggal belog?? jgn...belog best..nk mncarut ape pon bleh je. tempat release tensen kalo gado dgn boipren taw

.Geng GilaBlog